Для економії Вашого і нашого часу, перед дзвінком нам, прохання перевірити своє абонентське обладнання.
Прохання перевірити:
- наявність електричного живлення обладнання;
- перевірте включення всіх необхідних кабельних роз’ємів. Також необхідно ті кабельні роз’єми роз’єднати та під’єднати назад;
- перезавантажте обладнання. Бажано це виконати вимиканням кнопки живлення на обладнані (WiFi роутер, телевізійна приставка та інші) на 5 хвилин, а якщо вона відсутня вимкнути за допомогою роз’єма живлення на обладнанні.
Заявки на виконання виїзних ремонтних робіт, які надійшли в першій половині дня до 12-00, будуть виконуватися протягом поточного робочого дня. Ті заявки, які надійшли після 12-00, при великій завантаженості монтажних бригад, виконання може бути перенесено на слідуючий робочий день.
+380(50) 178 70 34 Понед. – П’ятн. з 9-00 до 18-00 також Viber Суб. – Неділя. з 10-00 до 18-00 тільки Viber
+380(95) 725 22 81 Понед. – П’ятн. з 9-00 до 18-00
+380(98) 711 12 30 Понед. – П’ятн. з 18-00 до 21-00 також Viber з 21-00 до 23-00 тільки Viber Суб. – Неділя. з 11-00 до 23-00 тільки Viber
E-mail: service@expertnet.com.ua з питань сервісного обслуговування та фінансових питань.
Відділ продажу, контакти:
+380(50) 178 70 34 Viber – менеджер по роботі з клієнтами
+380(98) 711 12 30 Viber , Telegram
Адреса офісу: м. Бровари, Київська обл., вул. Харківська, 44, «ExpertNet»
вхід в офіс зі сторони вулиці Харківська, у двір будинку не входити.